.
Στην ενότητα Party like there is no tomorrow (Ας γιορτάσουμε σαν να μην υπάρχει αύριο· ας σημειωθεί πως η λέξη party σημαίνει και πολιτικό κόμμα), η Βουρλούμη εστιάζει στη φορτισμένη προεκλογική περίοδο του Ιανουαρίου του 2015 που θα ανατρέψει τους πολιτικούς συσχετισμούς χρόνων, θα οδηγήσει στην πρώτη νίκη του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ η νεοναζιστική Χρυσή Αυγή θα καταλάβει την τρίτη θέση. Η Βουρλούμη πηγαίνει σε όλες σχεδόν τις προεκλογικές συγκεντρώσεις και αποτυπώνει στιγμιότυπα που συνθέτουν ένα αλλόκοτο σύμπαν, ένα παζλ από φωτογραφικά τρίπτυχα, ένα θορυβώδες, πολύχρωμο πολιτικό τσίρκο, όπου συνυπάρχουν πάγκοι μικροπωλητών, πρόσωπα οπαδών, εξώφυλλα εφημερίδων, λεπτομέρειες του αστικού τοπίου, κομματικές και εθνικές σημαίες και το αλαλάζον πλήθος.
Η Ειρήνη Βουρλούμη γεννήθηκε το 1979 και έχει ελληνική και ινδονησιακή καταγωγή. Η δουλειά της χαρακτηρίζεται κυρίως από μια τεκμηριωτική και εννοιολογική προσέγγιση της φωτογραφίας, που διερευνά τα κοινωνικά και πολιτικά περιβάλλοντα για να προβάλει τη δυναμική τους στο πλαίσιο της οικονομικής και προσφυγικής κρίσης στην Ελλάδα. H Βουρλούμη είναι επίσης συνεργάτιδα φωτορεπόρτερ σε διεθνή Μέσα, μεταξύ των οποίων και στους New York Times, και μέλος της ομάδας Depression Era.
>>
The Party like there is no tomorrow series (in both the celebratory and political meanings of “party”), focuses on the politically charged pre-election period of January 2015 that saw the upending of long-established political paradigms by the first-time win of socialist party SYRIZA, but also the rise of the neo-Nazi party, Golden Dawn that came in third. Vourloumis participated in many pre-election gatherings over three consecutive days, and took snapshots capturing the surrealness of the moment that resulted in a puzzle of photographic triptychs, as she herself describes it, where street vendors’ stalls, posters of dedicated party supporters, the front pages of newspapers, fragments of the city’s landscape, party and national flags, and cheering crowds all coexist within a noisy, colourful, political circus.
Eirini Vourloumi was born in 1979 and is of Greek and Indonesian descent. Her work takes a mostly documentary and conceptual approach to photography that explores social and political contexts to project their dynamics in relation to the economic and refugee crisis in Greece. Vourloumi is also a contributing photojournalist in international media, including the New York Times, and is also a member of the Depression Era team.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ / ALL ARTISTS
- Πάνος Κοκκινιάς. Πρέσπες, 2009
- Μαρία Βαρελά. Eν πανίον, 2020
- Ελένη Καμμά. Casting Call (Ανοιχτή οντισιόν), 2017-ongoing
- Ειρήνη Βουρλούμη. Party like there is no tomorrow, 2015
- Ειρήνη Βουρλούμη. In Waiting, 2011-2016
- Γιώργος Γύζης
- Βαγγέλης Βλάχος. 1981 (Allagi), 2007
- Αντώνης Πίττας. All Done Go Home, 2019
- Αναστάσης Στρατάκης. Έγχρωμη αποκατάσταση της τελετής αφής της ολυμπιακής φλόγας, κατά τη διάρκεια της ελληνικής στρατιωτικής χούντας (1967), 2016-2018
- Αλέξης Φιδετζής. Babel Fragments, 2022
- Zanny Begg + Oliver Ressler. The Right of Passage, 2013
- Trevor Paglen. NSA/GCHQ Surveillance Base Bude Cornwall, 2014 NSA Dagger Complex, Griesheim, Germany, 2014 NSA-Tapped Fiber Optic Cable Landing Site, Mastic Beach, New York, United States, 2014
- Trevor Paglen. Code Names of the Surveillance State, 2014
- Thomas Locher. Universal Declaration of Human Rights, Article 15, 2005-2006 / European Convention on Human Rights, Article 6, 2018-2019
- Thomas Kilpper. Burnout, 2016-2017
- Tanja Muravskaja. Ours, 2017–2018
- Szabolcs KissPál. From Fake Mountains to Faith (Hungarian Trilogy) (Από τα απατηλά βουνά στην πίστη [Ουγγρική τριλογία]), 2016
- Stéphanie Lagarde. Shepherds, 2021-2022
- Stéphanie Lagarde. Déploiements, 2018
- Stéphanie Lagarde. Bloc ballad, 2018
- Sasha Streshna. 1775, 2011, Herero, 2011, Where did Mr. President go?, 2022
- Navine G. Dossos. No Such Organisation (Δεν υπάρχει τέτοιος οργανισμός), 2018-2020
- Marta Górnicka. Constitution for the Chorus of Poles, 2016
- Marina Naprushkina. Jetzt! Alles für Alle!, 2020
- Marina Naprushkina. I Want a President, 2020-2022
- Loulou Cherinet. Statecraft, 2017
- Liu Chuang. Bitcoin Mining and Field Recordings of Ethnic Minorities, 2018
- Lise Harlev. To Be From Your Country, 2022
- Larissa Sansour. Nation Estate, 2013
- Langlands & Bell. Maison de Force, 1991
- Kristina Norman. Bring Back My Fire Gods, 2018
- Köken Ergun. Ι, Soldier, 2005
- Köken Ergun. The Flag (Bayrak), 2006
- Katya Εv. Augenmusik, 2016
- Jonas Staal. Other-Than-Statecraft #2: New Unions (Πέρα από το Statecraft #2: Νέες Ενώσεις), 2016-2019
- Jonas Staal. Other-Than-Statecraft #1: New World Summit (Πέρα από το Statecraft #1: Νέα Παγκόσμια Σύνοδος), 2012
- Jonas Staal. Collectivise Facebook (Συλλογικοποίηση του Facebook), 2020
- Jaanus Samma. Museum Display, 2019
- Ivan Grubanov. Visitor, 2002-2003
- Femke Herregraven. Liquid Citizenship, 2015/2018
- Ewa Axelrad. Shtamah, 2017
- Ella Littwitz. Yesterday, 2020
- Ella Littwitz. The Unknown Land of the South, 2017
- Daniela Ortiz. ABC of Racist Europe, 2017
- Cristina Lucas. Vexillology, 2015
- Cristina Lucas. Monochromes, 2016
- Bani Abidi. The Reassuring Hand Gestures of Big Men, Small Men, All Men, 2021