ΕΜΣΤ

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΘΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ – ΕΜΣΤ

Η νέα Καμπάνια Προβολής του Ρεπερτορίου του Εθνικού Θεάτρου 2018-2019

Μια συνεργασία του Εθνικού Θεάτρου με το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης

Οι παραστάσεις της νέας περιόδου του Εθνικού Θεάτρου επικοινωνούν με τους θεατές τους μέσα από εικαστικά έργα σύγχρονων Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών. Νέα δεδομένα αισθητικής θέτει στο πεδίο της οπτικής επικοινωνίας μια σπάνια συνέργεια ιδιαίτερων συμβολισμών μεταξύ του Εθνικού Θεάτρου και του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, των δύο κορυφαίων θεσμικών φορέων της χώρας στους τομείς των παραστατικών και των εικαστικών τεχνών αντίστοιχα. Τη θεατρική περίοδο 2018 – 2019, οι τέχνες και οι άνθρωποί τους έρχονται πιο κοντά, συνδιαλέγονται. Σπουδαία εικαστικά έργα της συλλογής του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης μεταφέρουν το μήνυμα των παραστάσεων πριν ακόμη ανέβουν επί σκηνής. Απευθύνονται στο κοινό με νέο οπτικό αλφάβητο που δανείζεται σημειολογικά στοιχεία, κώδικες, φόρμες, μύθους, εικόνες, σύμβολα, νοήματα, την αντίληψη ενός διαφορετικού τρόπου καλλιτεχνικής έκφρασης. Κατόπιν πρωτοβουλίας του Καλλιτεχνικού Διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου, Στάθη Λιβαθινού και της θερμής υποδοχής της από τη Διευθύντρια του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, Κατερίνας Κοσκινά, η ιδέα για μια καμπάνια πρόταση πραγματοποιείται με πολυδιάστατα οφέλη, συνεισφέροντας στη μέγιστη δυνατή διάχυση του έργου των ίδιων των καλλιτεχνών, στην καλλιέργεια κλίματος συνεργασίας μεταξύ των φορέων και στη δημιουργία νέων οπτικών ερεθισμάτων για τους φιλότεχνους. Το εγχείρημα αποκτά υπόσταση με την εποικοδομητική συνεργασία επιμελητών του ΕΜΣΤ, ενώ καθοριστική είναι η συμβολή της δημιουργικής ομάδας της busybuilding, προσφάτως βραβευμένης με Red Dot Award για τον σχεδιασμό εντύπων του Εθνικού Θεάτρου (Communication Design 2018 – Red Dot Award).

Πληροφορίες για τις παραστάσεις

 

EL / EN